torstai 26. huhtikuuta 2012

Vetovoiman lait

Nyt on kyllä kevättä rinnassa ja koko kropassa. Olen ihan hirvittävän hyväntuulinen ja flirttaan ihan kaikkien kanssa. Ja ajatus siitä, että pääsen huomenna harrastamaan seksiä (huom. hyvää sellaista) ei tätä fiilistä pahenna.

Ärsyttävä Nuori Kolli. Mies on ääliö, mutta yhdessä vaiheessa olin ihan oikeasti ihastunut häneen. Täytyy vaan pitää mielessä kaikki ne dorkat jutut mitä mies on sanonut.

Meillä on kyllä ihan omituinen suhde. Olen yrittänyt vähän analysoida, miksi meidän välillä on niin paljon kemiaa vaikka arvomaailmat on täysin vastakkaiset. Varmaan juuri siksi. Nuori Kolli ajattelee monista keskeisistä asioista täysin päinvastoin kuin minä (vasemmisto-oikeisto-akselilla), mutta hän on fiksu ja osaa perustella mielipiteensä. Tästä siis syntyy väittelyä. Kaksi vahvatahtoista puolustaa omia mielipiteitään.

Mies on minua nuorempi ja käyttäytyy välillä todella kypsymättömästi ja varsinkin puhuu mitä sylki suuhun tuo. Toisaalta hän osaa ottaa ohjat käsiin ja on ärsyttävän itsevarma. Vähän niinkuin minä. Me taistellaan siitä, kumpi määrää. Jotenkin kun tämän kaiken laittaa samaan soppaan, lopputuloksena on hurja fyysinen vetovoima. Mutta sitten voi mennä muutama minuutti, tunti tai päivä ja Nuori Kolli sanoo jotain epäkunnioittavaa naisia kohtaan ja kylmenen taas täysin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti