tiistai 24. huhtikuuta 2012

Teinivaihe

Tajusin eläväni nyt teinivuosiani. Noiden miesten suhteen.

Kun olin teini, olin niin epävarma, että hyvä kun uskalsin puhua pojille. 20-vuotiaana aloin seurustelemaan ja 7 vuoden seurustelun jälkeen vietin vuoden kauko/laastarisuhteessa ja vasta nyt, vuoden ajan, olen oikeasti tutustunut erilaisiin miehiin ilman sen kummempia sitoumuksia. Tällaistahan harrastetaan usein teini-ikäisenä. Pussailua, flirttiä, deittejä. Olen tarvinnut tätä vaihetta. Nyt sen ymmärrän. Jotta sitten tunnistan sen oikean miehen ja oikeanlaisen suhteen.

Näyttää siltä, että mulla on fuckbuddy, ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt se on virallista, tai no jos vietetään aikaa näissä merkeissä toistamiseen, niin kyseessä on jo jonkinlainen virallistettu järjestely. Edellisestä blogista tuttu Nuori Kolli kutsui itsensä käymään perjantaiksi. Oh mään, se mies osaa asiansa. :) Tämäkin sopii tähän teiniteemaan, satunnainen seksi. Mikä parasta, en voisi ikinä kuvitella haluavani oikeaa suhdetta tämän miehen kanssa. Toisinaan lähes täydellinen kusipää mikä sitten varmaan selittääkin, että kipinöitä riittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti