perjantai 13. huhtikuuta 2012

Löpinää

Tänään menen kissavahdiksi serkulle. En tajua kissoja yhtään. Yritän aina saada niistä jotain reaktiota irti ja sitten ne vaan hermostuu muhun. Hmmm..mistäköhän aiheesta mä nyt oikein ajattelin kirjoittaa. Ei, en aio kirjoittaa kissa- ja koiraihmisistä ja sen merkityksestä deittailussa :) Vaikka hedelmällinen aihe tuokin olisi.

Tämä taitaa olla nyt turhanpäiväinen postaus. Onpas kivaa kun on taas viikonloppu! Olen tehnyt tällä viikolla kiltisti hommia, "työnteko" on alkanut maittaa ja olen saanut rytmistä kiinni. Liikkunutkin paljon ja paino tippuu. Olen leponi ansainnut. Olisi taas treffikutsu sunnuntaille. Se ois sitten 15. mies. Hmm... pitäiskö noille kutsuille joskus sanoa ei. Jos siis tuntuu, että mies on ihan ok, mutta ei kuitenkaan ihan omantyylinen. Yleensä jos mies on sen verran läpäissyt seulaani, että olen alkanut kirjoittelemaan, niin olen sanonut kyllä treffikutsulle. Mutta jos mun teoriana on löytää sopiva mies 20 treffailemani miehen joukosta, niin onko mulla tässä vaiheessa enää varaa treffailla noita ok-tyyppejä? Kohta on enää 5 ensitreffiä jäljellä!! :D Ja jos niiden joukosta ei sopivaa löydy, olen tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen. (Arkkitehti-mies, sun ois parempi ottaa yhteyttä!)

3 kommenttia:

  1. Omasta kokemuksesta suosittelen myös niiden ok-miesten treffaamista. Nimimerkillä "Äärimmäisen onnellisesti parisuhteessa, vaikka mies ei täyttänytkään kaikkia kriteerejä" ;) Tästä löytyy lisää blgistani

    -Iina

    VastaaPoista
  2. Olen samaa mieltä Iinuska88:n kanssa, ok-mies on usein paras. Aika monta urosta oletkin jo tavannut! Arkkitehti-mies saattaa olla hyvinkin sopiva... jospa tapaatte kohta uudelleen?

    Mukavaa treffailu-sunnuntaita... :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista Iinuska ja Muuttolintu :) Ne herätti ajatuksia.

    Niin... Tässä riittääkin pohtimisen aihetta. Sitäkin, että, mitä tuo ok-mies tarkoittaa. Se on omalla kohdallani tarkoittanut sitä, että olen tavannut myös hyvin erityyppisiä ihmisiä kuin mitä itse olen. Näistä miehistä en sitten ole osannut syttyä ja kiinnostua. Voisinkin kirjoittaa tästä aiheesta seuraavaan postauksen ja ruotia asiaa hiukan enemmän.

    VastaaPoista