sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Haun tarkennusta

Sain edelliseen postaukseen hyviä kommentteja Iinuskalta ja Muuttolinnulta. He kehoittivat minua treffailemaan myös ns. ok-miehiä. Jäin sitten miettimään, mitä nämä ok-miehet ovat omalla kohdallani tarkoittaneet.

Itseasiassa olen deittaillut hyvin paljon ns. ok-miehiä eli sellaisia miehiä, joista en lähtökohtaisestikaan ollut erityisen kiinnostunut ja joiden kanssa minulla ei ole ollut paljon yhteistä. He ovat joten kuten mahtuneet kriteereihini. Kiinnostus ei sitten ole herännyt puolin eikä toisin.

Nyt sitten mietinkin,  kannattaako minun edelleen deittailla näitä ok-miehiä? Niin... kun saan neuvoja, niin sitten aion tietenkin tehdä juuri päinvastoin!!

Millainen olen ja millainen olisi samanhenkinen mies? Millaisista miehistä olen aiemmin syttynyt? Miksi arkkitehti-mies vaikuttaa potentiaalisemmalta kuin muut deittailemani miehet? Nämä kysymykset voisivat auttaa minua "tarkentamaan hakuani", sillä neljäntoista ok-miehen tapaaminen ei ole tuottanut tulosta.

Pähkäilyn perusteella olen päätynyt siihen, että miehestä tekee samanhenkisen kanssani nämä kolme asiaa: akateemisuus, kansainvälisyys ja kiinnostus kulttuuriin.

Akateemisuuteen liittyy älykkyys, nokkeluus, verbaalisuus, keskustelutaito,sopiva kuivakkuus :)  ja tietynlainen hifistely. Minussa aimo annos kuivakasta analysoijaa ja snobbailevaa hifistelijää.

Kansainvälisyyteen liittyy avarakatseisuus, suvaitsevaisuus, seikkailumieli ja kokemuksejano.

Kiinnostus kulttuuriin taas takaa yhteiset mielenkiinnon kohteet

Lähetin 10 työhakemusta ns. geneerisiin työpaikkoihin. Ei yhtään haastattelukutsua. Lähetin hakemuksen paikkaan, joka vaatii hyvin erityistä osaamista, jota minulla on => haastattelukutsu.

En ole geneerinen nainen eikä minulle sovi geneerinen mies. Onhan noiden akateemisten, kansainvälisten ja kulttuurista kiinnostuneidenkin miesten joukossa varmasti enemmän ja vähemmän kiinnostavia tyyppejä, mutta kokeillaan nyt tätä seulaa. Treffeille tulee varmasti mentyä harvemmin, mutta ehkäpä sitten paremmin tuloksin.

Ainiin, tilannepäivitys. Ei tullut sunnuntai-treffejä ok-miehen kanssa. Epäinnokkuuteni varmaan paistoi liian vahvasti läpi eikä saatu sovittua aikaa. Hih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti