lauantai 21. huhtikuuta 2012

Kaipuu?!


Äh...Mun kehokin on nyt ihan jännitystilassa. Äkkiä se mielen stressi hiipii kroppaan. Äkkiä teetä systeemiin! Ahh... teenjuonti on jotenkin todella lohduttavaa.

Siitä on kolme vuotta kun olen viimeksi säännöllisesti nukkunut jonkun vieressä. Siihen saakka nukuinkin saman miehen vieressä 6 vuotta. Mutta eihän sitä enää osaa edes kaivata. Mutta kuinka nopeasti siihen varmasti taas tottuisikaan.Toisen ihmisen kosketus. Hämärä muisto vain. Oon varmaan ihan äimänkäkenä jos onnistun miehen löytämään.

Miesrintamalla vähän uutta ja vähän vanhaa. Olen nyt sitten kuitenkin menossa huomenna lauantaina treffeille viimeviikkoisen ok-miehen kanssa. Puhuttiin puhelimessakin. Juuei, tiedän jo ettei tää oo mun tyyppinen mies mut mennään nyt Seurasaarta kiertämään ja kaakaolle. Ihan kivanoloinen kuitenkin. Treffit numero 16. Hehhhehheheee. Vitsit. Oonks mä ihan toivoton?!

Mutta sitten jotain jännittävämpää. Sain eilen viestin mieheltä, joka vaikuttaa todella erikoiselta ja mielenkiintoiselta. Speksit sinänsä kohdallaan. Akateeminen, 6 vuotta vanhempi, hyvä elokuva - ja musiikkimaku. Hänellä on todella kiehtova profiiliteksti. Vähän maaninen mutta kuitenkin ihan järjissään. Jotenkin tuntuu viestittelyn tasolla klikkaavan.

Oispa kiva rakastua. Sillä tavalla ihan kunnolla. Nopeasti ja molemminpuolisesti. Ettei ois mitään hidasta etenemistä vaan jotenkin saman tien selvää, että tämä oli nyt tässä. Oho,tuleekohan nyt uusi tunniste: RAKKAUS. Ehken ookaan ihan paatunut sarjadeittaaja. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti