keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Seksin nimeen

Aaaah.. tuntuupa hyvältä - relata. Projekti "Miehen etsintä" on tauolla ja tunnen jo miten sekä kehoni että mieleni on alkanut rentoutumaan. Mihin kaikkeen tätä vapautunutta energiaa voikaan suunnata. Nyt voin kutsua Nuoren Kollin luokseni ilman pähkäilyjä siitä, mikä vaikutus sillä on tähän "oikeanlaisen miehen" etsintään. Nyt voin keskittyä katselemaan miehiä puhtaasti kuolausmielessä. Olla pinnallinen ja huikentelevainen. Vannoa sattuman ja satunnaisen seksin nimeen.

Miten kaipaankaan seksiä. Suhteeni seksiin on ollut mielestäni aina mutkaton ja luonnollinen. Ihmissuhteita olen murehtinut liiaksikin, mutta seksi on aina edustanut minulle sitä itseään - nautintoa. Saan miehen kehosta ihan hirveitä kicksejä. Miehen mielenliikkeitä tulkitessani olen epävarma itsestäni, mutta sängyssä kaikki epävarmuus kaikkoaa. Elän silloin puhtaasti tunteen vallassa ja analysoiva mieleni saa rauhan. Silloin tunnen saavani myös henkisen yhteyden mieheen tavalla, jota en koskaan keskustelun kautta onnistu saavuttamaan. Olen paljaana myös henkisesti.

Olin 7 vuotta suhteessa, jossa seksi oli aina hyvää - eikä vain hyvää vaan loistavaa. Kumpikaan ei ikinä kärsinyt haluttomuudesta, tunsimme tasan tarkkaan toistemme mieltymykset. Tästä huolimatta siinä seksissä ei ollut koskaan samaa kiihkeyttä kuin seksissä Nuoren Kollin kanssa. Seksi hänen kanssaan on tajunnaräjäyttävää, koska se ei ole herkkää vaan tietynlaista valtataistelua.

Oi-joi, nyt kun ajattelen seksiä, niin jotenkin palautuu mieleen millainen mies minua oikein sytyttääkään. Sellainen joka viettelee minut älyllään, nokkeluudellaan ja verbaalisuudellaan. Miten olinkaan tämän unohtanut. Nuo piirteet yhdistettynä seksuaaliseen vetovoimaan ja olen täysin myyty.

2 kommenttia:

  1. Olet kyllä ollut todella onnekas kun olet saanut 7 vuotta elää parisuhteessa jossa seksuaalikemia on toiminut täydellisesti. Monet eivät koe sellaista koko elämänsä aikana..

    VastaaPoista
  2. Se on kyllä totta, olin onnekas. Suhteen loputtua puhuimmekin ääneen siitä, että saatamme jäädä toistemme parhaiksi seksikumppaneiksi. Itse seksuaalisena ihmisenä olisin varmasti täysin rikki jos päätyisin sellaiseen suhteeseen jossa nuo seksuaalikemiat ei toimi.

    Omaa halukkuuttani en jostain syystä epäile ollenkaan, kai kun en ole koskaan haluttomuutta kokenut. Enkä tähän mennessä ole pelännyt miehenkään haluttomuutta; olen kokenut pystyväni aina halutessani herättämään halun seksikumppaneissani.

    VastaaPoista