lauantai 4. tammikuuta 2014

Murjottaen

Tänään olisi pitänyt mennä töihin, mutta olin aamulla niin tainnoksissa ja kipeänä, että jäin kotiin. Tämä pimeys on nujertavaa. Nyhjötän kotona ja toivon, että olisi jo kevät tai että olisi lunta. Oloni on kovin tyytymätön ja minkäänlaisesta zen-olotilasta ei ole tietoakaan. On niin monta asiaa, joista olla kiitollinen, mutta minua lähinnä vain vituttaa, enkä oikein edes tiedä, mikä on vialla. Ehkä eniten ärsyttää se, että olen näin väsynyt, vaikka olen vasta lomaillut kaksi viikkoa ja tunnun potevan kroonista motivaation puutetta. En jaksaisi pitää kehenkään yhteyttä tai vastata viesteihin. Taidan potea lievää talvimasennusta. On monta asiaa, joita voin tehdä olotilani parantamiseksi, mutta juuri nyt aion vain murjottaa.

Olen keskustellut Nuoren Kollin kanssa parisuhteista, perheestä ja lapsista. Kolli on minua kolme vuotta nuorempi, mutta hän tuntuu olevan se, joka on jo paljon valmiimpi perhe-elämään kuin minä. Hän tuntuu pitävän minua välillä keskenkasvuisena ja vastuuttomana. Hän huomattavasti konservatiivisempi kuin minä. Proffan kanssa olen kirjoitellut edelleen, mutta kirjoittaminen on alkanut pikkuhiljaa kyllästyttämään: liikaa sanoja ja ajatuksia. Ensi viikolla ehkä tapaamme vihdoin. Minäpä olenkin hyvää treffiseuraa: apaattinen ja flegmaattinen.

Onneksi olen löytänyt itselleni uuden elämänkumppanin! Olemme viettäneet yhdessä tiiviisti aikaa ja rakkaudella on 20 vuoden takuu. Kauan kaivattu sohva on saapunut ja sen nurkassa on ollut hyvä myrtseillä. Teenkeittopiste on käden ulottuvilla ja läppäri ja kirjat viihdyttää.

11 kommenttia:

  1. Kirjastosetä arvostaa aina hyvää aineiston luettelointia: "Tunnisteet: vitutus". Asiasanalla "miehet" tulee muuten
    peräti 103 osumaa; siitä puhe mistä puute.

    Mjuu, vähän kaamosmasennuselta tuo tuoksahtaisi. "Alan ammattilaisena" sanoisin, että nyt eletään niitä pahinpia aikoja; on ollut jo pitkään pimeää, eikä vieläkään lunta maassa. Päivä tosin jo pitenee, mutta kovin hitaasti.
    Indigon aamurutiini on napsauttaa kirkasvalolaite ja KAIKKI muutkin valot päälle. Sitten kyyhötetään vähintään tunti tai pari silmämuna kiinni laitteen pinnassa. Lievittää hieman olotilaa.

    Mä en oo oikeastaan koskaan seurustellut sohvani kanssa. Ainakaan pitkäaikaisesti, lähinnä se on ollut sellaista on-off-tapailua vaakatasossa. Mun pitkäaikasin suhteeni on tähän makuualkovissa olevaan sänkyyni. Tässä on mukavasti pöytä vieressä, mihin voi laittaa kirjapinot ja kirkasvalolampun. Jalkopäähän olen laittanut pienen tason, jossa on kaikki pelilaitteet. Voisin hyvin hibernoida tässä kevääseen saakka.

    Peleistä puheenollen, juttelin tossa yksi päivä töissä yhden nuoren naisen (vm. -85) kanssa konsolipeleistä. Se oli tullut hakemaan varaamaansa uutta batman-peliä. Jotenkin tuntuu, että noita pelinörttinaisia on enemmän tossa jälkeen -83 syntyneissä. Taas yksi syy vaihtaa nuorempaan. Voisin laittaa deitti-ilmoituksen: "Etsitään isorintaista (ja sievää) nörttinaista vatkaamaan joystickia".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein ison virheen, kun jätin kirkasvalolampun joululomaksi työpaikalle. Olisi pitänyt ottaa mukaan!

      Kyllä, miehet on selkeästi ollut mielessä. Vituttanut huomattavasti vähemmän. :)

      Mä oon yrittänyt nyt parantaa mun "unitehokkuutta" eli tavoitteena se, että 100% sängyssä vietetystä ajasta on nukkumista. Siks pesäilen nyt täällä sohvalla. Mun Meilahden yksiöön ei sohvaa mahtunutkaan!

      Hyvä hyvä, sä alat selkeesti löytää oman tyyppisi Indigo. Siitä on sit helppo alkaa tarkentamaan mielenkiintoisiin naishenkilöihin.

      Poista
    2. Mä kanssa yritin muuttaa "koomanurkkaukseni" paikkaa sängystä sohvalle, mutta jo viikon päästä olin valunut takaisin sänkyyn. Kohta ois muutto edessä, kunpa saisin pienen kaksion, niin voisin tehdä makkariin yhdistetyn kooma -ja pelihuoneen.

      Siis, onhan tämä nyt ollut yleisessä tiedossa, että isotissiset pelinörttinaiset ovat heikko kohtani. Ne on lisäksi hyvä veruke sille, että etsii itseään nuorempia naisia; näitä naisiahan harvemmin löytyy alta kolmikymppisistä.

      Poista
    3. Siis yli kolmikymppisistä tietenkin...

      Poista
  2. Murjota rauhassa!
    Äläkä ota sitä turhan vakavasti vaan yritä nauttia omasta seurastasi.

    John Grayn (mm. Miehet ovat Marsista, naiset Venuksesta) mukaan naiset ovat kuin aaltoja. :D
    Välillä pitää painua pohjaan, että voi sitten taas lähteä uuteen nousuun.

    Ihanaa vuotta 2014 sinulle Daaliah! Toivon, että saat kaiken minkä haluat, ja enemmänkin. <3

    Isla

    Ps. Pidän sinussa erityisesti siitä, että olet vähän "keskenkasvuinen". :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Isla <3 Kaikkea hyvää sinulle myös vuoteen 2014! Ymmärsinkö oikein, että sinulla on joku ihastus?

      Pohjalta on hyvä ponnistaa ;) Enkä taida koskaan ihan aikuiseksi muuttuakaan.

      Poista
    2. Olet ymmärtänyt ihan oikein. :)

      Isla

      Poista
    3. Sun pitäisi perustaa oma blogi, niin saisi tietää lisää! :)

      Poista
    4. Ei ole bloggaus mun juttuni.
      Mut voin laittaa sulle vaikka spostiin juonenkäänteitä, jos oikein kovasti kiinnostaa. :D :D :D

      Isla

      Poista
    5. Kiinnostaa kyllä! Kirjoita ihmeessä minulle osoitteeseen: daaliah.darling@gmail.com. Olisi mukava tutustua paremmin.

      Poista
  3. Voi teitä Indigo ja Isla, osaattepa piristää mieltäni! :)

    VastaaPoista