keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Sarjadeittailusta

Miehet vaan pörrää mielessä. Kävin tänään lounaalla parin kaverin kanssa, jotka on myös harrastaneet nettideittailua. Yksi kertoi nettideittailussa ahdistavan se, että silloin oli vaikea keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan. Mulle sopii mainiosti se, että kirjoittelen neljän kanssa ja käyn treffeillä kolmen eri tyypin kanssa viikon sisällä. Syitä tähän on muutama:

1.) Olen vaihtelunhaluinen
2.) Miehet on hitaita ja yksittäiset miehet aika tylsiäkin
3.) Olen huomionkipeä
4.) Kiinnyn helposti liian nopeasti ja useamman miehen tapailu hidastaa tätä
5.) En stressaa treffejä
6.) Olen helposti liian mukautuva ja kiltti. Kun on kommunikoi useamman kanssa yhtäaikaa, tajuaa, mitkä ominaisuudet on tärkeitä ja olennaisia.
7.) Treffailu pysyy näin "keveänä", ei liikaa paineita yhden tyypin suhteen

Juttelin tänään ekaa kertaa chatissa arkkitehti-deittini kanssa. Treffeille piti mennä maanantaina, mutta herra oli kipeänä. Nyt yritetään sumplia treffejä ensi viikolle. Mutta olipa mukava chattailla miehen kanssa, jolla oli samoja mielenkiinnon kohteita - tai ymmärrystä omille mielenkiinnon kohteilleni.

Kyllähän minä ymmärrän, että kompromissejakin pitää tehdä, mutta oispa aivan huippua kun kohdalle tulisi mies joka olisi:

1.) Älykäs ja keskustelutaitoinen
2.) Kiinnostunut edes jonkin verran samoista asiosta
3.) Fyysisesti vetoava ja tuntisi vetoa myös minuun
4.) Hauska ja rento
5.) Positiivinen ja huomaavainen
6.) Esittelykelpoinen / kehtaa esitellä kavereille
7.) Sopivassa elämäntilanteessa
8.) Hulluna minuun  :)

PS: Olen alkanut ajatella, että minulle suunnilleen sopivia miehiä voisi olla noin 1/20:ssa "esikatsastetussa" miehessä. Tämä suhdeluku on pitänyt suunnilleen paikkansa ystävien suhteen. Aina kun olen aloittanut uuden koulun, niin luokallisesta ihmisiä on löytynyt yksi hyvä ystävä.  Jos nyt olen siis käynyt vuoden sisällä treffeillä 11 miehen kanssa, niin kaiken todennäköisyyden mukaan seuraavan 9 joukosta löytyy sopiva! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti