tiistai 27. maaliskuuta 2012

Riman nostoa

Huhhuh. Kirjoitan työhakemusta pestiin, jota aluksi vähän arastelin. Isot saappaat. Mutta nyt kun kirjoitan hakemusta tajuan, että mähän olen enemmän kuin pätevä tuohon työhön.

Sitten nämä miehet. Kyllä mä tarviin fiksun miehen, kaikesta huolimatta. Nyt kun jutellut viime päivinä keittiömestari-deittini kanssa, niin voihan apua. En tiedä, onko se chatissa jotenkin erityisen toope-moodilla, mutta ei siitä saa keskustelumielessä oikein mitään irti. Livenä se ei ollut niin paha. Ylihuomenna menen treffeille miehen kanssa, joka vaikuttaa onneksi hiukan potentiaalisemmalta. Mutta voi, parina päivänä olen jutellut vaihteeksi erään maisterimiehen kanssa ja kyllä siinä on vissi ero. Olen analyyttinen ihminen, tykkään pureutua yksityiskohtiin, syihin ja seurauksiin. Mutta ei tällaiseen keskusteluun tarvita akateemista ihmistä vaan ihan vaan ylipäätään fiksua ja ajattelevaa. Oijoi, Tekstihurmaaja oli kyllä huippu keskustelija. Pitääkin rupatella hänen kanssaan joku päivä, niin muistuu taas mieleen, miten keskustelutaitoinen mies voi olla.

Eli nostetaan nyt tätä rimaa kuitenkin - ei sillä fyysisellä vetovoimalla kuitenkaan pitkälle pötkitä, pitää olla henkistäkin yhteyttä.

2 kommenttia:

  1. Näin on. Olen samaa mieltä, etenkin viimeisestä lauseesta. Molempia tarvitaan yhtälailla.

    Onnea niin työn etsintään kuin siihen miehenkin... rima korkealle! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Muuttolintu. Katsotaan mille korkeudelle rima asettuu vai meneekö tikut ihan sekaisin :)

    VastaaPoista