perjantai 7. syyskuuta 2012

Höpöt miehet

Olen 12 tunnin aikana saanut makeat naurut kahden eri miehen ansiosta.

Olin eilen oman alani cocktail-tilaisuudessa. Seurueeseen liittyi mies, joka esiteltiin minulle tietyn ammatin harjoittajana. Aloimme keskustelemaan yleisesti omaa erikoisalaani ja hänen alaansa yhdistävästä aiheesta. Keskustelu oli todella mielenkiintoinen ja mies muutenkin kiinnostava. Lopulta puheeksi tuli hänen oma työnsä. Muutaman projektin mainittuaan, tajusin, että olen puhunut saman miehen kanssa aiemminkin. Tämän tajuttuani repesin!

Samainen mies tuli puoli vuotta sitten eräässä alani klubi-illassa, kännissä kuin kala, höpöttämään outoa härskiä läppää sellaisen etusormissa ja peukaloissa liikuteltavan paperisen "ennustusorigamin" kanssa, josta peliin osallistuja valitsee vastauksen. Origamiin oli kirjoiteltu kaiken maailman härskiyksiä. En oikein lämmennyt. Tämän alkuördäilyn jälkeen mies mainitsi, mitä tekee työkseen, eli ne samaiset projektit kuin eilen. Kyseessä on todella kovan luokan tekijä, yksi Suomen parhaita ja tunnetuimpia. Mutta sen härskeilyn jälkeen toisen uskottavuus oli mennyt, enkä tiennyt oikein uskoako.

Eilen olin sitten kasvokkain saman miehen kanssa! Tällä kertaa hän oli skarppina ja charmanttina, ja kun mainitsin, että ollaan itseasiassa juteltu aiemminkin kyseisellä klubilla, hän kysyi suoraan kuinka kännissä oli ollut. Kerroin, että todella kännissä ja briiffasin edellisen kohtaamisemme. Nauroin katketakseni. Oli kuulemma eronnut juuri ensikohtaamistamme ennen...

Hihhii.

Tänään sain myös hyvät naurut Nuoren Kollin ansiosta. Kolli on kurnuuttanut minua viesteillä muutaman päivän ja selvästi yrittänyt lämmitellä minua. Jossain vaiheessa sitten tokaisin, että tällä hetkellä miehet ei kiinnosta muuta kuin potentiaalisina kavereina. Nuori Kolli on kuitenkin hauskaa seuraa, joten tänään kysäisin häneltä, lähtisikö hän frisbeegolffaamaan kanssani viikonloppuna. Vastaus oli tämä: "Noup. Mä nään kaikki naiset nykyään vaan potentiaalisina seksikumppaneina." Repesin.

Höpöt miehet. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti