tiistai 7. elokuuta 2012

Unohtamani sukupuoli

Pikkasen väsyttää kun on tullut juostua pari päivää ympäriinsä. Olen niin tottunut tekemään hommia kotoa käsin, että jo toimistoon siirtyminen ja kokoustelu uuvuttaa. Mutta intoa puhkun. Nyt on suunnitelmien liikkellelaiton hetki, visioiden toteuttamista. Eräs yhteistyökumppanin edustaja on jo vuosia yrittänyt houkutella luotsaamaani organisaatiota omiin tiloihinsa ja nyt vihdoin taivuin kun rahatilannekin antoi myöten.  Onkin mukava tehdä töitä kun ympärillä on muita luovia ihmisiä. Tämä suostuttelija onkin nyt pitänyt extrahyvää huolta meistä. Tämä miekkonen on sarjassamme yhtäaikaa maailman ihanimpia ja ärsyttävimpiä ihmisiä. Välillä rakastan häntä ja välillä vihaan, mutta kylmäksi hän ei jätä.

Olen tajunnut keräileväni ihmisiä. Kiinnostavia ihmisiä. Haluan koristaa elämäni heillä. Intohimoisia ja omalaatuisen huumorintajun omaavia ihmisiä, aitoja ihmisiä. Nyt minulla on herännyt vahva halu parantaa kaveruuksiani ja ystävyyksiäni miehiin. Minun on ollut aina vaikea ottaa miehiä kaveriksi, en ole osannut olla luontevasti kaveri miesten kanssa tai uskoutua heille. Nyt uuden kaveriporukan myötä olen saanut harjoitusta tässä ja ymmärtänyt, että kaverikokoelmani on puuttellinen. Olen ignoorannut kokonaisen sukupuolellisen ihmisiä! Nyt kun kiinnostukseni romanttillisiin ja seksuaaliseen suhteisiin miesten kanssa on laskusuunnassa, tämä uudenlainen kiinnostus on nostanut päätään. Nuori Kolli esimerkiksi - olen nyt tajunnut, että en halua tästä ihmisestä poikaystävää tai fuckbuddya vaan kaverin, sillä hän on hauska ja kiinnostava. Miespuolisissa kavereissani arvostan sitä, että he osaavat ärsyttää ja haastaa, pakottavat katsomaan maailmaa vähän eri vinkkelistä.

Mutta nyt, naapuri tulee kohta punaviinilasilliselle. Illanjatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti