torstai 9. elokuuta 2012

Are you happy?

Minulla on hyvä olo, sellainen kirkas. Säännöllisin väliajoin vituttaa, mutta pääosin oloni on skarppi ja tyytyväinen. Törmäsin tällaiseen kaavioon ja se mielestäni kiteyttää tämän elämän aika hyvin.


Minulla on sellainen olo, että olen onnistunut muuttamaan tiettyjä vitutuksen aiheita, enkä ole jäänyt vain ruikuttamaan. Olen tiedostanut, millaiset asiat jumittaa elämääni ja eliminoinut niitä. Ehkäpä kivointa on ollut se, että olen pystynyt parantamaan omaa keskittymiskykyäni. Sen puute on aiheuttanut minulla paljon mieliharmia, ihan lapsesta saakka. Olen oppinut sitä kautta ahkerammaksi, mikä on boostannut itsetuntoani. Olen aina ollut tehokas eli saanut paljon aikaan lyhyessä ajassa, mutta sellainen arjen aikaansaavuus on ollut hakusessa.

Are you happy?
Yes.
Keep going.

Näin tällä erää.

2 kommenttia:

  1. You really make it appear so easy together with your presentation but I in finding this topic to be actually something that I think I would by no means understand.
    It seems too complicated and extremely huge for
    me. I'm taking a look ahead on your next post, I'll
    try to get the cling of it!

    Feel free to surf to my site :: nummerupplysningen

    VastaaPoista
  2. Ηello, i think that i saw уou visited my weblog so i came to “return the faѵoг”.
    I аm tгуіng tο fіnd thіngs
    to еnhancе my ѕіte!I suppose its ok to use a
    few of your ideas!!

    Feеl free tο ѕuгf to my homepage -
    rhіnoplastу surgery []

    VastaaPoista