sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Havahtuminen

Pohdin tässä omaa sinkkuuttani ja sellainen karmiva heureka-ajatus välähti päähäni. Tajusin olevani tekopyhä ja tupla-standardin mukaan elävä ihminen. Minä viehätyn näteistä pojista, sekä kropaltaan että kasvoiltaan näteistä. Heille minä flirttaan, vaikka aika usein pian kyllästyn, kun päänsisältö ei vastaa ulkokuoren koreutta. Saatan kyllä flirtata vielä senkin jälkeen. Tämä kaksinaismoralistinen naisentekele aloittaa nyt kuntoilun ja laihdutuksen tosissaan. Kun kerran pidän itseäni niin erinomaisena, niin vastatkoon tämä kroppa tätä mielikuvaa. Itsehuijauksen aika on ohitse: ulkomuoto todellakin vaikuttaa siihen, miten potentiaalisena kumppanina miehet minut näkevät ja siihen, kuinka moni minusta kiinnostuu - ja erityisesti siihen, kiinnostuuko ne miehet minusta, joista itse kiinnostun. Ei siinä auta se, että olen itse mielestäni ihan hyvä juuri näin. Olen terve ja minulla on hyvä olo kropassani, niistä on siis turha etsiä motivaatiota laihdutukseen ja kuntoiluun. Olkoon motiivinani siis puhtaasti ja yksinkertaisesti: parempi flaksi.

6 kommenttia:

  1. Tässä on nyt ristiriita. Miksi haluat viehättää ulkoisesti miehiä, jotka tiedät kokemasi perusteella tyhjäpäisiksi?

    VastaaPoista
  2. Joo, onhan tuossa kieltämättä pientä ristiriitaa. Mutta ei ne kaikki silmää miellyttävällä ulkomuodolla varustetut ole tyhjäpäisiä. Voi olla myös, että satun kiinnostumaan ihan norminnäköisestä miehestä, mutta joka ei kiinnostu minusta sillä tavalla, kun fysiikka ei vetoa. Varman päälle, varman päälle.. tai eipä tuo kehonmuokkaus varmasti itsetunnolle olisi pahitteeksi vaikka ulkonäöllä ei loppujen lopuksi olisi suurtakaan roolia kumppanin löytämisessä.

    VastaaPoista
  3. Eli sinkkuutesi syy on se että B-luokan naiselle kelpaa vain A-luokan miehet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin! :) Tai sitten en ole törmännyt A-luokan miehiin.

      Poista
  4. Makuasioita, sanoi kissa, kun...
    Jos olet itse tyytyväinen ulkomuotoosi, en ymmärrä, miksi haluat muuttaa sitä.
    Voitko vääntää rautalangasta? :D

    Isla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, minulla on kyllä ihan hyvä olo kropassani, mutta en ole täysin tyytyväinen ulkomuotooni. Kun näen valokuvia, ei mielikuva vastaakaan ihan sitä fiilistä, joka minulla on. Olen esteettinen ihminen ja oma ulkomuotoni ei vastaa myöskään täysin esteettistä silmääni. Osittain tämä on myös sellainen itsellenäyttämisprojekti - että pystyn siihen missä olen mitkään epäonnistunut!

      Poista