torstai 26. heinäkuuta 2012

Vanhan kaverin paluu?

"Loma" loppui virallisesti tänään. Olen alkanut rustailla tehtävälistaa kaikesta siitä, mitä haluan saada tehdyksi seuraavan puolen vuoden aikana ja jotain outoa tapahtui - tunsin pienen innostuksen poikasen nostavan päätään, ihan pienen mutta tunnistettavan. Samalla kun tämä ujo olento näyttäytyi, mieleeni palautui se, millainen olen parhaimmillani: innostuva ja innostava, aikaansaava ja optimistinen. Muistutus siitä, että jokainen päivä on uusi mahdollisuus ja minä voin vaikuttaa asiohin, en ole vain kohtalon riepottelema ihmisparka.

Olen muotoillut viime päivinä tiettyjä periaatteita ja sääntöjä elämänlaatuni parantamiseksi.

1. Unirytmin ja ruokailurytmin säännöllistäminen
2. Liikunta jokapäiväiseksi
3. Rauhoitan kodin työnteolta ja opiskelulta
4. Rauhoitan illat netinkäytöltä ja sen sijaan tapaan ystäviä, liikun, luen kirjoja ja katson elokuvia

Minun on turha nurista väsymystäni ja aikaansaamattomuuttani, jos en todella panosta fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiini.

1 kommentti:

  1. Hyviä päätöksiä! Upeeta! Ja tsemppiä, että saat päätökset pitämään.

    VastaaPoista