keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Ärsytys!

Olen kotona maalla äidin luona. Säät ei oikein suosi, joten olen lähinnä tylsistynyt kotona ja yrittänyt irrottautua työjutuista. Ärsyttää kun en ole päässyt lomafiilikseen ja ärsyttää kun olen niin köyhä ja asiat on niin epämääräisiä. Ärsyttää kun ärsyttää.

Nyt ärsyttää myös se, että viime viikonloppuinen mies on jäänyt päähän. Yleensä unohdan miehen kuin miehen noin kahdessa päivässä, mutta tämä herra on jäänyt pyörimään mieleen. Kohta en edes muista minkä näköinen hän on, mutta ne muutamat keskustelut tekivät vaikutuksen ja aina kun käänsin katseeni häneen, huomasin hänen katselevan minua. Tälle miehelle huomasin myös höpöttäväni, mikä on todella harvinaista, sillä osaan rentoutua harvan miehen seurassa. Minusta tuntuu, että kaveri toi hänet "näytille", sillä porukassa on harrastettu nyt ahkerasti parittamista ja kyseinen miespuolinen kaveri on kertonut minulle analyysinsa siitä, millaisen miehen tarvitsen.

Ärsyttää! Minähän jo päätin lopettaa miehenetsinnän. Äh äh äh. Eikö sitä nainen osaa olla viikkoakaan ilman, että joku mies kiinnostaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti