keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Jumala

Hän kävelee ovesta sisään ja vatsaani pelmahtaa parvi perhosia. En pysty katsomaan häntä suoraan silmiin, vaan vilkaisen vain vähän ja punastun. Hän on täällä, hän on täällä, sydämeni huutaa. Hän on tullut yhdistyksemme vuosikokoukseen ja haluaa liittyä mukaan toimintaan. Kokouksen aikana hän liittyy hallitukseemme, mikä tarkoittaa, että tulen näkemään häntä tästä eteenpäin säännöllisesti.

Mies, jonka edessä olen sulaa vahaa. Kuin teinityttö idolinsa edessä. Antaudun, palvon. Luovun kaikesta auktoriteetista. Hänelle pystyttäisin pyhätön kotiini. Hänelle tekisin liudan lapsia. Ihan sama, onko hänellä tyttöystävää vai ei, olen hänen orjansa.

Oh man...

Tämä tunne on miljoonien arvoinen. Kokonaisvaltainen ihastuminen ja hullaantuminen vastakkaisen sukupuolen edustajasta.

Työkaverit ovat nauraneet minulle koko talven ajan, kun olen ollut aivan pasmat sekaisin tämän miehen takia. Teimme yhdessä projektin, jonka aikana opin, että tämä mies ei ole vain käsittämättömän lahjakas, vaan myös positiivinen ja ystävällinen, muttei särmätön. En ole kirjoittanut hänestä mitään tänne blogiin, koska onnellisesti parisuhteessa olevat eivät vain kuulu repertuaariini. Eivät kuulu, eivät kuulu! Eivät kuulu.

Tämän miehen ei tarvitse edes viedä, hän voi vain olla ja minä olen täysin vietävissä. En haasta tai ryhdy taistelemaan vallasta. Tämä tuntuu niiiiiin hyvältä. Ja parasta on se, että minun ei tarvitse edes suunnitella tekeväni mitään peliliikkeitä miehen suhteen, koska hän on onnellisesti parisuhteessa ja yhtä kaukainen kuin popstara tai hollywood-tähti. Minä jumaloin, hän on. Minusta aivan reilu diili.

15 kommenttia:

  1. " Minä jumaloin, hän on."

    :D :D :D
    Juu, hyvä diili. :D

    Isla

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Hän on se suomalainen mies, joka sovittaa muiden suomalaisten miesten synnit ja lunastaa taivaspaikan minulle!

      Poista
    2. Jeesuksen toinen tuleminen! Siis kyllä mä oon aina tiennyt, että naisten kriteerit on järjettömiä, mutta ihan lihaksi (lihaksiksi) tullut Jumala pitäs saada...Aamen.

      Poista
    3. Hallelujah!

      Tätä miestä ei tarvitse edes saada, riittää, että häntä voi läheltä ihailla.
      And last night in my dreams he was MINE.

      Poista
    4. Oih, miten herttaisen omistuksenhaluinen psykoeukko! Onko miehen puolison tapaturmainen kuolema jo huolellisesti suunniteltuna? Vähemmän radikaalina vaihtoehtona on tarjota miehelle empaattista tukea aina kun ukkoli valittaa kurjista kotioloista: "Mjoo, ymmärrän sua niiiin täysin. Sä kyllä ansaitsisit paljon paremman naisen."

      Poista
    5. Psykonaisen miesdilemmaan on vielä kolmaskin ratkaisu: jos D. ei saa tätä jumalaista miestä, niin ei saa kyllä kukaan muukaan! Tämä lähestymistapa vaatii yhden kappaleen korkeita kallioleikkauksia (myös jyrkät portaat käyvät) plus yhden kappaleen unelmamiehiä sekä nolla kappaletta todistajia...

      Poista
    6. Indigo sekosi suuremman voiman äärellä...

      Poista
  3. Kuulostaa järkyttävän ihastuttavan ihanalta ja kaikelta mahdolliselta! Huikealta! Huoh... :)

    VastaaPoista
  4. Tekee kyllä hyvää kokea tällainen lähes uskonnollinen valaistuminen pitkän kyynisen kauden jälkeen. :)

    VastaaPoista
  5. Jumala on ehkä sittenkin olemassa, ja D. aikoo naida Hänet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä et nyt kässää tätä kaukoihastelun ja teinipalvonnan perimmäistä ideaa. Se on kivaa niin kauan kun kohde on saavuttamaton ja way out of your league, perhonen, jota ei pyydystetä.

      Poista
    2. Ah, siis D. halusikin vain hetkeksi regressoitua teinipissikseksi. Ok, my bad.

      Poista