sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Hobittielämää

Asun pienessä 23 neliön hobitinkolossa kuusimetsikön vieressä. Muutin tähän asuntoon tammikuussa ja olen viihtynyt ihan mahottoman hyvin. Keskusta on kävelymatkan päässä ja ympärillä Keskuspuiston ja Seurasaaren  metsät.

Olen paahtanut viimeiset 10 vuotta kahta maisterin tutkintoa, ollut kahdessa eri oman alan työpaikassa ja matkustellut paljon. Viime syksynä koin burn outin. Sen jälkeen elämäni ja elämänarvoni ovat kokeneet melkoisen mullistuksen. Nykyään elän sellaista hobittielämää. Käytän paljon aikaa ruuan laittamiseen, kävelemiseen ja ystävien tapaamiseen. Jätin työpaikkani ja laitoin opiskelutkin tauolle. Ja nyt sitten vain olen. Virallisesti toki olen työtön työnhakija mutta minulla ei ole minkäänlaista kiirettä löytää töitä.

Minusta on tullut nyt ensimmäistä kertaa elämässäni koti-ihminen ja olen alkanut tykätä ihan perusarjesta: teen juonnista, kokkailusta, ystävien kutsumisesta luokseni. Urapaineet tai maailmanvalloitus tuntuvat kaukaisilta asioilta. Eli olen kunnon hobitti :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti