maanantai 30. kesäkuuta 2014

No niin!

Koska on vapaailta miehestä ja koska pitäisi tiskata, bloggaan ja luukutan musiikkia. Koska parisuhteilu on draamatonta höttöä, on ryhdyttävä epätoivoisiin tekoihin (vähän niinkuin naururaidan päällelaittaminen Studio Julmahuvissa). Tutustukaamme parisuhdeseksiin.

Ainahan minä olen sen tiennyt. Tuskin tapaan miestä, joka haluaisi seksiä yhtä usein kuin minä. Joten olen tämänkin miehen kohdalla joutunut tukahduttamaan nymfomaniaani aina välillä, ja odottamaan. En nyt kovinkaan pitkään, mutta jonkin verran pitkään kuitenkin. Mies on välillä vähän Mr. Moody. Enemmän fiilistyyppi kuin minä seksinkin suhteen. En ymmärrä oikein näitä "nyt olen vähän väsynyt"-tilanteita.  No anyhow, koska olen fiksu tyttö, en painosta. Yleensä siis saan seksiä ainakin parin päivän välein.

Taadadaa... kummallakin on oikea fiilis ja vireystila... fast forward.... tällä miehellä on paljon karvoitusta ja minusta se on erittäin seksikästä. Rintakarvoja on hauska pörhöttää. Nuori Kolli soitti minulle tässä yksi päivä ja tenttasi tietoja miehestä. "Onko se karvainen" oli yksi kysymys, ja reaktio vastaukseeni oli "Arvasin!". Ehhehehhehehhehh... Kolli sai mielestään hyvän selityksen sille, miksi olen tykästynyt mieheen. Kolli on melkein karvaton itse....  Kai rintakarvat kertoo jotain testosteronitasoista tai jotain, ja koska epäilen itse olevani varsin korkean estrogeenitason nainen, niin ehkäpä se viehättää. Vaikka viehättipä se Kollikin muuten kuin luonteeltaan.

Noniin, back to business. Rintakarvat pörhennetty, check. Onkohan minusta sittenkään tähän? Apua, ei taida olla. Sorgen. Liian yksityistä. Bloggarin ura, fail.

3 kommenttia:

  1. Jos seksuaalisten halujen välillä on eroa jo tuossa vaiheessa (jolloin valtaosa pareista paneskelee kuin kanit) niin se ei lupaa hyvää pitkällä tähtäimellä.

    Minä taas en ole kohdannut miestä, joka ei haluaisi seksiä yhtä usein kuin minä eli käytännössä joka päivä pannaan. Tai siis olen kohdannut sellaisia miehiä, mutta sellainen suhde on loppunut hyvin lyhyeen. Kiiman määrän pitää kohdata, jotta suhde voi toimia.

    VastaaPoista
  2. Noo, jos toista panettaa joka päivä, eikä aina niin usein, ja toista joka toinen ja joskus useemmin, niin eipä se ero niin suuri oo.

    Ja eipä nuo tasakiimaset suhteetkaan aina kestä, muutkin asiat painaa vaakupissa... luin sunkin rivien välistä että kohdalle on tullut useampia yhtä kiimaisia miehiä, joista näköjään osa jäänyt tien päälle ;)

    VastaaPoista
  3. Hmm... Ei tietenkään pelkästään se riitä, että haluaa yhtä paljon seksiä. Mutta jos halut eroavat, siitä tulee yleensä jossain kohti iso ongelma. Voi tosin olla, että noin päin, kun nainen normaalisti haluaisi enemmän, suhde selviää paremmin. Jos mies normaalistikin haluaa enemmän seksiä, raskaus- ja pikkulapsiajat ovat hankalia...

    Mut kyllä vähän ihmettelen, mistä löydät miehet, jotka suhteen alussakin haluavat vain parin päivän välein seksiä. Mulla on kokemusta vaan siitä, että alussa nähdään joka päivä ja joka välissä pannaan. Arviolta siis ainakin 3-4 kertaa, mut yleensä useammin (esim. 8 kertaa). En kai nyt oikeasti oo ihan poikkeava?

    VastaaPoista