keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Hormonimyrsky

Prosessikuvaus hyvän seksin vaikutuksista deittailevan sinkkunaisen aivokemiaan saattaisi mennä suunnilleen näin:

Hieman ennen seksiä:
Onkohan tämä ihan fiksua? Kun ei olla vielä sovittu suhteen statuksestakaan.

Kun ollaan jo päästy itse asiaan:
Oih, ihan sama, tämä tuntuu liian hyvältä!

Juuri seksin jälkeen:
Tämä mies on juuri se oikea minulle. Hän varmasti tuntee aivan samalla tavalla, koska tämä yhteydentunne on niin vahva!

Päivä seksin jälkeen:
Olenpa hyvällä tuulella ja odotan innokkaasti miehen tapaamista uudelleen.

Kaksi päivää seksin jälkeen:
Kaipaan häntä niin paljon.

Kolme päivää seksin jälkeen:
Niin, sanoiko hän deittailevansa edelleen muita?!

Kolme ja puoli päivää seksin jälkeen:
Screw him! It's nothing or all.

Neljä päivää seksin jälkeen:
Jahas, hormonitoiminta on palannut normaaliksi. Hmm... katsellaan, miten homma etenee ja meanwhile tuo tyyppi tuolla on muuten aikas hottis...

Aika nopeasti toivun oksitosiinimyrskystä, mutta on kyllä myönnettävä, että aika hutera olo tuosta aivokemiallisesta hurrikaanista jää. En kadu seksiä, sillä se on osa tutustumisprosessia ja itselleni tärkeä osa yhteensopivuuden testaamista, mutta seksi palakoon kuvioihin vain jos suhde muuttuu vakavammaksi.

10 kommenttia:

  1. Heh, just osuva kuvaus! :D

    Mun hormonimyrsky ei kyllä laannu noin nopeasti. Lucky you!

    Isla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen harjoitellut Nuoren Kollin kanssa ;)

      Poista
    2. Musta ei harjoitus oo tehnyt mestaria, joten mä meditoin. :D :D :D

      Isla

      Poista
  2. Olin muuten vähän kummastunut rennosta suhtautumisesta muiden tapailemiseen. Itse en tuohon suhtautumiseen pystyisi seksin tullessa kuvioihin. Romantiikan JA tautifobioiden takia. Tai en tiedä, onko muuten romantiikankaan suhteen kyseessä varsinaisesti mikään ihana lovestory-pöffäily: olen varmaan vain niin täynnä itseäni, etten voi ymmärtää, kuinka minun kanssa juttusille päästyään täysijärkinen kuluttaisi aikaansa muihin. Hhahha, loistoa, huah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pientä itsehuijausta oli kyllä siinä postauksessa.

      Poista
  3. Saanko ennustaa? Itse veikkaan, että kaikista väitteistä huolimatta seuraavalla tapaamisella päädytte sänkyyn uudestaan ja sitten sama oksitosiinirumba alkaa uudestaan :D

    VastaaPoista